Hoeveel kost een abonnement voor de opleidingen bij ZorgConnect?

 

Wanneer je intekent voor de abonnementsformule betaal je maandelijks een bedrag van €30,1 via domiciliëring. Op jaarbasis resulteert dit in een bedrag van € 361,2.

Wat zit er allemaal inbegrepen in dit abonnement?

 

Met een abonnement kan je al onze opleidingen, zowel fysieke als webinars, onbeperkt volgen en krijg je toegang tot ons e-learningplatform. 

Hoe kan ik een abonnement nemen?

 

Klik hier, vul het formulier in en je krijgt de boodschap ‘inschrijving abonnement gelukt’.

Hoe betaal ik dit abonnement?

 

Je betaalt maandelijks een bedrag van €30,1 via domiciliëring. De overeenkomst en daarbij de toestemming tot betaling via domiciliëring staat klaar in het opleidingenportaal.  Je ontvangt hierover een mail met de werkwijze, check ook zeker jouw spamberichten/ongewenste mails.

Van zodra je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt, kunnen wij administratief alles in orde brengen.

Kan ik een abonnement nemen voor 1 maand?

 

De overeenkomst voor het abonnement geldt voor onbepaalde tijd, waarbij het na 3 maanden mogelijk is de overeenkomst op te zeggen met inachtneming van een opzeggingstermijn van één maand.

Krijg ik van elke opleiding een attest?

 

Ja, van elke volledig gevolgde opleiding of  e-learningmodule waarvoor je geslaagd bent zal je een attest ontvangen, alsook de PowerPoint presentatie en dit binnen de 10 werkdagen na de opleiding.

Hoe kan ik afmelden voor een opleiding of wat moet ik doen als ik de opleiding niet kan bijwonen? 

Tot 24 uur op voorhand kan je na inloggen op jouw opleidingenportaal afmelden door op de knop "Beheer mijn vormingen en opleidingen" te klikken.  Selecteer de opleiding waarvoor je wil afmelden en klik vervolgens bovenaan links op "Beheer inschrijving". Klik op "Annuleren". Wanneer je op "Annuleren" geklikt hebt, ben je uitgeschreven.

Je kan ook tot 24u op voorhand een mail sturen naar opleidingen@zorgconnect.be. Indien je niet tijdig verwittigt, wordt een kost van € 55 aangerekend. 


Vanaf wanneer gaat mijn abonnement in voege?

Van zodra je inschrijft voor de abonnementsformule gaan wij voor je aan de slag. Vanaf het moment dat je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt en dit administratief verwerkt is, is je abonnement actief.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

 

De overeenkomst voor het abonnement geldt voor onbepaalde tijd, waarbij het na 3 maanden mogelijk is de overeenkomst op te zeggen met inachtneming van een opzeggingstermijn van één maand.

De opzegging gebeurt via e-mail en gaat in de 1e dag van de maand volgend op deze waarin de opzegging werd gegeven. De opzegging uitgaande van de zorgverlener dient te worden gestuurd naar het e-mailadres opleidingen@zorgconnect.be. 

Dien ik mijn abonnement jaarlijks te hernieuwen?

 

Neen, de overeenkomst voor het abonnement geldt voor onbepaalde tijd

 

Hoeveel kost een abonnement voor de opleidingen bij ZorgConnect?

 

Wanneer je intekent voor de abonnementsformule betaal je maandelijks een bedrag van €30,1 via domiciliëring. Op jaarbasis resulteert dit in een bedrag van € 361,2.

Wat zit er allemaal inbegrepen in dit abonnement?

 

Met een abonnement kan je al onze opleidingen, zowel fysieke als webinars, onbeperkt volgen en krijg je toegang tot ons e-learningplatform. 

Hoe kan ik een abonnement nemen?

 

Klik hier, vul het formulier in en je krijgt de boodschap ‘inschrijving abonnement gelukt’.

Hoe betaal ik dit abonnement?

 

Je betaalt maandelijks een bedrag van €25 via domiciliëring. De overeenkomst en daarbij de toestemming tot betaling via domiciliëring staat klaar in het opleidingenportaal.  Je ontvangt hierover een mail met de werkwijze, check ook zeker jouw spamberichten/ongewenste mails.

Van zodra je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt, kunnen wij administratief alles in orde brengen.

Kan ik een abonnement nemen voor 1 maand?

 

Nee, het is enkel mogelijk om een abonnement te nemen voor 1 jaar.

Krijg ik van elke opleiding een attest?

 

Ja, van elke volledig gevolgde opleiding of  e-learningmodule waarvoor je geslaagd bent zal je een attest ontvangen, alsook de PowerPoint presentatie en dit binnen de 10 werkdagen na de opleiding.

Hoe kan ik afmelden voor een opleiding of wat moet ik doen als ik de opleiding niet kan bijwonen? 

Tot 24 uur op voorhand kan je na inloggen op jouw opleidingenportaal afmelden door op de knop "Beheer mijn vormingen en opleidingen" te klikken.  Selecteer de opleiding waarvoor je wil afmelden en klik vervolgens bovenaan links op "Beheer inschrijving". Klik op "Annuleren". Wanneer je op "Annuleren" geklikt hebt, ben je uitgeschreven.

Je kan ook tot 24u op voorhand een mail sturen naar opleidingen@zorgconnect.be. Indien je niet tijdig verwittigt, wordt een kost van € 30 aangerekend.

 

Vanaf wanneer gaat mijn abonnement in voege?

 

Van zodra je inschrijft voor de abonnementsformule gaan wij voor je aan de slag. Vanaf de eerste dag van de nieuwe maand volgend op je inschrijving gaat je abonnement van start, op voorwaarde dat je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt.
Vb je schrijft in voor de abonnementsformule op 18 februari, dan gaat je abonnement van start vanaf 1 maart.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

 

Het abonnement is enkel jaarlijks opzegbaar. Het is bijgevolg niet mogelijk het abonnement voor het verstrijken van deze periode op te zeggen.

Drie maand voor het aflopen van je abonnement krijg je van ons een automatische melding of je je abonnement wenst te verlengen. Indien je hierop reageert met het antwoord NEEN, dan zal je abonnement na het verstrijken van 12 maand stop gezet worden. Indien je hierop reageert met het antwoord JA of indien je hierop GEEN REACTIE geeft, dan wordt je abonnement automatisch verlengd voor een nieuwe periode van 1 jaar.

Dien ik mijn abonnement jaarlijks te hernieuwen?

 

Drie maand voor het aflopen van je abonnement krijg je van ons een automatische melding of je je abonnement wenst te verlengen. Indien je hierop reageert met het antwoord NEEN, dan zal je abonnement na het verstrijken van 12 maand stop gezet worden. Indien je hierop reageert met het antwoord JA of indien je hierop GEEN REACTIE geeft, dan wordt je abonnement automatisch verlengd voor de periode van 1 jaar.