Hoeveel kost een abonnement voor Leren en Ontwikkelen?

 

Wanneer je intekent voor de abonnementsformule betaal je maandelijks een bedrag van €35 (excl. BTW) via domiciliëring. Afhankelijk of je met meerdere personen binnen één praktijk van zelfstandige thuisverpleging al dan niet een abonnement afneemt, wordt een lagere maandelijkse bijdrage per persoon voorzien. 

Wat zit er allemaal inbegrepen in dit abonnement?

 

Met een abonnement kan je onze opleidingen (zowel op locatie als via webinar) onbeperkt volgen en krijg je toegang tot het digitaal leerplatform. 

Hoe kan ik een abonnement nemen?

 

Klik hier, vul het formulier in en je krijgt de boodschap ‘inschrijving abonnement gelukt’.

Hoe betaal ik dit abonnement?

 

Je betaalt het abonnementsgeld via domiciliëring.
Het ondertekenen van de overeenkomst voor het abonnement en daarbij de toestemming tot betaling via domiciliëring zal na verwerken van jouw inschrijving voor het abonnement klaar staan in het klantenportaal. Je ontvangt hierover een mail met de werkwijze, check ook zeker jouw spamberichten/ongewenste mails.

Van zodra je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt, kunnen wij administratief alles in orde brengen.

Kan ik een abonnement nemen voor 1 maand?

 

Neen. De overeenkomst voor het abonnement geldt voor onbepaalde tijd, waarbij het na 6 maanden mogelijk is de overeenkomst op te zeggen met inachtneming van een opzeggingstermijn van één maand.

Krijg ik van elke opleiding een attest?

 

Ja, van elke volledig gevolgde opleiding of  e-learningmodule waarvoor je geslaagd bent zal je een attest ontvangen, alsook de PowerPoint presentatie en dit binnen de 10 werkdagen na de opleiding.

Hoe kan ik afmelden voor een opleiding of wat moet ik doen als ik de opleiding niet kan bijwonen? 

Tot 24 uur op voorhand kan je via het klantenportaal afmelden door op de knop "Beheer mijn vormingen en opleidingen" te klikken.  Selecteer de opleiding waarvoor je wil afmelden en klik vervolgens bovenaan links op "Beheer inschrijving". Klik op "Annuleren". Wanneer je op "Annuleren" geklikt hebt, ben je uitgeschreven.

Je kan ook tot 24u op voorhand afmelden door telefonisch of via mail contact met ons op te nemen. Indien je niet tijdig verwittigt, wordt een kost van € 65 aangerekend. 


Vanaf wanneer gaat mijn abonnement in voege?

Van zodra je inschrijft voor de abonnementsformule gaan wij voor je aan de slag. Vanaf het moment dat je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt en dit administratief verwerkt is, is je abonnement actief.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

 

De opzegging gebeurt via e-mail en gaat in de 1e dag van de maand volgend op deze waarin de opzegging werd gegeven. 

Dien ik mijn abonnement jaarlijks te hernieuwen?

 

Neen, de overeenkomst voor het abonnement geldt voor onbepaalde tijd, tenzij je deze zelf wil opzeggen.

 

Hoeveel kost een abonnement voor Leren en Ontwikkelen?

 

Wanneer je intekent voor de abonnementsformule betaal je maandelijks een bedrag van €35 (excl. BTW) via domiciliëring. Afhankelijk of je met meerdere personen binnen één praktijk van zelfstandige thuisverpleging al dan niet een abonnement afneemt, wordt een lagere maandelijkse bijdrage per persoon voorzien. 

Wat zit er allemaal inbegrepen in dit abonnement?

 

Met een abonnement kan je onze opleidingen (zowel op locatie als via webinar) onbeperkt volgen en krijg je toegang tot het digitaal leerplatform. 

Hoe kan ik een abonnement nemen?

 

Klik hier, vul het formulier in en je krijgt de boodschap ‘inschrijving abonnement gelukt’.

Hoe betaal ik dit abonnement?

 

Je betaalt het abonnementsgeld via domiciliëring.
Het ondertekenen van de overeenkomst voor het abonnement en daarbij de toestemming tot betaling via domiciliëring zal na verwerken van jouw inschrijving voor het abonnement klaar staan in het klantenportaal. Je ontvangt hierover een mail met de werkwijze, check ook zeker jouw spamberichten/ongewenste mails.

Van zodra je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt, kunnen wij administratief alles in orde brengen.

Kan ik een abonnement nemen voor 1 maand?

 

Neen. De overeenkomst voor het abonnement geldt voor onbepaalde tijd, waarbij het na 6 maanden mogelijk is de overeenkomst op te zeggen met inachtneming van een opzeggingstermijn van één maand.

Krijg ik van elke opleiding een attest?

 

Ja, van elke volledig gevolgde opleiding of  e-learningmodule waarvoor je geslaagd bent zal je een attest ontvangen, alsook de PowerPoint presentatie en dit binnen de 10 werkdagen na de opleiding.

Hoe kan ik afmelden voor een opleiding of wat moet ik doen als ik de opleiding niet kan bijwonen? 

Tot 24 uur op voorhand kan je na inloggen op jouw opleidingenportaal afmelden door op de knop "Beheer mijn vormingen en opleidingen" te klikken.  Selecteer de opleiding waarvoor je wil afmelden en klik vervolgens bovenaan links op "Beheer inschrijving". Klik op "Annuleren". Wanneer je op "Annuleren" geklikt hebt, ben je uitgeschreven.

Je kan ook tot 24u op voorhand een mail sturen naar opleidingen@zorgconnect.be. Indien je niet tijdig verwittigt, wordt een kost van € 65 aangerekend.

 

Vanaf wanneer gaat mijn abonnement in voege?

 

Van zodra je inschrijft voor de abonnementsformule gaan wij voor je aan de slag. Vanaf het moment dat je de overeenkomst en toestemming tot betaling via domiciliëring digitaal ondertekend aan ons terug bezorgd hebt en dit administratief verwerkt is, is je abonnement actief.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

 

De opzegging gebeurt via e-mail en gaat in de 1e dag van de maand volgend op deze waarin de opzegging werd gegeven. 

Dien ik mijn abonnement jaarlijks te hernieuwen?

 

Neen, de overeenkomst voor het abonnement geldt voor onbepaalde tijd, tenzij je deze zelf wil opzeggen.